loading...
**رپ پاپ موزیک**
amin بازدید : 132 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویان به نام هنوزم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

 Pouyan – Hanoozam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

 Pouyan – Hanoozam

——————————

متن آهنگ پویان به نام هنوزم

هنوزم چشمای تو مثل شبای پرستارست

هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه

هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه

اما افسوس تورو خواستن دیگه دیره دیگه دیره

اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگیره نمیگیره

تا گلی از سر ایوون تو پژمرد و فروریخت

شبنمی غم زده از گوشه ی چشمای من اویخت

دوری بین من و تو دوری ماهی و دریاست

دوری بین من و تو دوری ماه و تماشاست

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رپ پاپ مزیک رسانه ای برای نسل امروز و فردا. جدیدترین آهنگ ها را از رپ پاپ موزیک بخواهید. سایتی برای حمایت از نسل جوان موسیقی کشور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده ی پاپ ایرانی هستید؟
    طرفدار کدام رپر ایرانی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 12,245
  • بازدید کلی : 66,779
  • دسته بندی بیت ها و آهنگ های اختصاصی سایت
    بیت پاپ