loading...
**رپ پاپ موزیک**
amin بازدید : 174 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

متن آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ساسان پاشایی به نام لعنت

لعنت به آسمون / که تو پرنده شی

لعنت به روزگار / که تو برنده شی

لعنت به من به تو / به هر کی عاشقه

لعنت به زندگی / به این مسابقه

هـــــــــــــــی هــــــــــــــی
تکست آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ساسان پاشایی به نام لعنت

لعنت به حال بد / به این سکوت

لعنت به آسمون / به این سقوط

لعنت به چشم بد / به دلهره

لعنت به این غروب تلخ پشت پنجره

هـــــــــــــــی هــــــــــــــی

میرم از هوای تو / درد من یکی نبود

عشق بین ما دوتا / آرزوی کی نبود؟!

این شروع تازه نیست / حس تلخ رفتنه

اونکه زندگیمو برد / با تو مو نمیزنه

لعنت به آسمون / که تو پرنده شی

لعنت به روزگار / که تو برنده شی

لعنت به من به تو / به هر کی عاشقه

لعنت به زندگی / به این مسابقه

هـــــــــــــــی هــــــــــــــی

دلم گرفته از این کوچه های لعنتی / از این عاشقانه های تلخ ساعتی

دلم گرفته از این عابرای غم زده / از این خاطرات کوچه های نم زده

دلم گرفته از این ترس تنها شدن / از این ترس امشب به فردا شدن

شبیه حال بد / شبیه حال ما دوتا

دلم گرفته از این حال و روز آدما / که دردو نمی فهمند / زخمو نمی بینند

به عشق می خندن / از عشق می ترسن

میرم از هوای تو / درد من یکی نبود

عشق بین ما دوتا / آرزوی کی نبود؟!

این شروع تازه نیست / حس تلخ رفتنه

اونکه زندگیمو کشت / با تو مو نمیزنه

لعنت به آسمون / که تو پرنده شی

لعنت به روزگار / که تو برنده شی

لعنت به من به تو / به هر کی عاشقه

لعنت به زندگی / به این مسابقه

هـــــــــــــــی هــــــــــــــی

 

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
رپ پاپ مزیک رسانه ای برای نسل امروز و فردا. جدیدترین آهنگ ها را از رپ پاپ موزیک بخواهید. سایتی برای حمایت از نسل جوان موسیقی کشور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار کدام خواننده ی پاپ ایرانی هستید؟
    طرفدار کدام رپر ایرانی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 12,264
  • بازدید کلی : 66,798
  • دسته بندی بیت ها و آهنگ های اختصاصی سایت
    بیت پاپ